Binnen twee werkdagen verzonden

  Veilig betalen met iDeal

  Gratis verzending boven de € 75,-

50 jaar grensverleggend in klantgeluk

Gelderlandplein en Modehuis Blok vieren jubileumweekend

Modehuis Blok is een van de drie winkels die dit weekend 50 jaar in het jubilerende Gelderlandplein gehuisvest zijn. In die periode bouwde de winkel een ijzersterke reputatie op in Amsterdam en omstreken door zijn assortiment, vakliefde en aandacht voor de klant. “Zowel Blok als het winkelcentrum is steeds met de wensen van de klant meegegroeid. Voor Gelderlandplein heeft dit geleid tot een aansprekende combinatie van functioneel winkelen en funshoppen. Uitnodigend en stijlvol. Tegemoet komend aan de behoeften van moderne mannen en vrouwen aan luxe. Ruime keuze, kwaliteit en service. Zo’n plek vind je bijna nergens!”, aldus directeur Anne Marije Sparnaaij.

200 topmerken in een uitgebalanceerde samenstelling

Het bijzondere karakter van Gelderlandplein is mede te danken aan de uitgebalanceerde mix van populaire ketens en speciaalzaken. “In 1968 zijn we hier in het zand begonnen omdat het nog niet helemaal af was. Mijn oom Gerard heeft destijds meegekeken naar de bouw van het winkelcentrum. Dit deed hij ook bij de ingrijpende verbouwing van onze winkel in 2015. Daardoor presenteren we nu op een overzichtelijke manier ruim 200 topmerken voor dames en heren, in een evenwichtige samenstelling. Van casual kleding en businesskleding zoals maatpakken tot kleding voor speciale gelegenheden.” Mooie merken zijn o.a. Marc Cain, Cambio, Essentiel en Baum und Pferdgarten. En voor de heren Tramarossa en Eduard Dressler.

Blijvende verantwoordelijkheid

Klanten van Blok kunnen rekenen op een persoonlijk en deskundig advies. En we vermaken kleding gratis. Even rustig genieten van een versgezette espresso aan de gezellige leestafel kan ook. Sparnaaij gelooft heilig in plezierig winkelen en persoonlijk advies. “Wij willen mensen inspireren en laten ontdekken welke kleding en combinaties iemands stijl versterken. Vaak hoor ik van onze klanten dat we veel meer voor hen betekenen dan gewoon de winkel waar ze hun kleding kopen. Dit schept een blijvende verantwoordelijkheid.”

Klantgeluk

Het modehuis is in 1938 opgezet door de toen 23-jarige Anna Blok. Ze had een helder uitgangspunt voor ogen: klanten simpelweg gelukkig maken. Voor de derde generatie staat dit nog steeds voorop. “Voor ons betekent klantgeluk verwachtingen overtreffen. Een wezenlijke verbinding aangaan, klanten een goed gevoel geven en laten merken dat ze écht belangrijk voor ons zijn. In elke relatie investeren met oprechte aandacht. Alleen op die manier kunnen we samen ontdekken wat voor soort kleding iemand volledig tot zijn of haar recht laat komen.”