FAQ

Welke voordelen heeft het klantenbestand voor mij?

Door middel van het klantenbestand wordt u op de hoogte gehouden van evenementen en acties van Modehuis Blok. U ontvangt ongeveer 5 keer per jaar een kaart in de brievenbus. Daarnaast worden uw aankopen aangeslagen op uw naam, waardoor wij deze altijd terug kunnen vinden wanneer dit nodig is. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn wanneer u het merk of de maat wilt weten van een artikel dat u eerder heeft gekocht. Daarnaast kunnen wij onze klanten bereiken wanneer zich problemen voordoen met een artikel.

Kan ik een adreswijziging voor het klantenbestand doorgeven?

U kunt een adreswijziging per e-mail doorgeven aan onze klantenservice. Het e-mailadres is: klantenservice@remove-this.modehuisblok.nl Vermeldt u alstublieft uw naam, de oude postcode + huisnummer, uw volledige nieuwe adres en eventueel uw telefoonnummer.

Hoe kan ik mij aanmelden/afmelden voor het klantenbestand?

U kunt zich aanmelden voor het klantenbestand door een e-mail te sturen naar klantenservice@modehuisblok.nl . Vermeldt u alstublieft uw naam, adresgegevens, telefoonnummer en e-mailadres. Aanmelden kan ook in één van onze winkels.

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben over een product?

Wij horen graag van u wanneer u niet tevreden bent met een product. Het is voor ons erg belangrijk om te weten hoe onze producten zich houden nadat ze onze winkel verlaten hebben. Uiteraard zullen we in het geval van een gegronde klacht op zoek gaan naar een passende oplossing.

Binnen hoeveel dagen kan ik artikelen retourneren?

Het retourneren van artikelen kan binnen 8 dagen. U kunt het artikel ruilen voor een ander item of tegen een tegoedbon. Dit geldt niet voor afgeprijsde artikelen of accessoires.

Kan ik afgeprijsde artikelen retourneren?

Nee, afgeprijsde artikelen kunnen niet geretourneerd worden.

Welke betaalpassen kan ik gebruiken bij Modehuis Blok?

Bij Modehuis Blok kunt u betalen met pin, VISA, Mastercard en American Express.

Heeft Modehuis Blok ook eigen cadeaubonnen?

Ja, Modehuis Blok heeft ook eigen cadeaubonnen. Deze zijn verkrijgbaar bij de kassa van één van onze winkels.

Accepteert Modehuis Blok fashioncheques?

Nee, Modehuis Blok accepteert geen fashioncheques.

Accepteert Modehuis Blok Irischeques/VVV-bonnen?

Nee, Modehuis Blok accepteert geen Irischeques/VVV-bonnen.

Wanneer begint de uitverkoop bij Modehuis Blok?

Zoals u van ons gewend bent start de zomeruitverkoop bij Modehuis Blok in de laatste week van juni. Wanneer u in ons klantenbestand staat krijgt u hier bericht van. 

De winteruitverkoop start gewoonlijk in de laatste week van december. 

Hoe zit het met de parkeergelegenheid?

In Uithoorn kunt u gebruik maken van de gratis parkeergarage boven het winkelcentrum. In Amsterdam Buitenveldert kunt u gebruik maken van de parkeergarage op het Gelderlandplein. Hier kunt u 1,5 uur gratis parkeren.