Naar inhoud

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

Verzenden en ophalen

Verzendkosten
BLOK rekent geen verzendkosten voor bestellingen vanaf €75,- binnen Nederland. Voor bestellingen onder de €75,- betaal je €4,95.

Is je order gratis verzonden maar komt je aankoopbedrag onder de €75,- na het retourneren, dan brengen we achteraf de verzendkosten in rekening. Dit bedrag wordt verrekend met het terug te betalen bedrag. Voor verzending naar het buitenland kun je contact opnemen met onze klantenservice voor de mogelijkheden.

Levertijd
We streven ernaar om bestellingen binnen 1 tot 3 werkdagen bij PostNL aan te leveren. Bestellingen die je plaatst op zaterdag t/m maandag worden uiterlijk op dinsdag verstuurd. In veel gevallen wordt je bestelling de eerstvolgende werkdag geleverd. We zijn hierbij afhankelijk van de levertijden van PostNL. Je ontvangt van ons een Track & Trace-code om je bestelling te volgen.

Verzending via PostNL
BLOK werkt samen met PostNL voor het verzenden van je bestelling. Samen doen we ons best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. De actuele status van je bestelling vind je terug in je accountoverzicht. Ben je niet aanwezig op het moment van levering, dan ontvang je van PostNL een niet-thuis-bericht. In dat geval probeert PostNL meestal de volgende dag opnieuw te bezorgen op het aangegeven adres. Lukt dit niet, dan wordt je bestelling afgeleverd bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. PostNL laat je via een notitie in je brievenbus weten waar je je pakket kunt ophalen.

Ophalen in onze winkel
Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling gratis af te halen in onze winkels in Uithoorn en Buitenveldert. Als je bij je bestelling hebt aangegeven dat je de artikelen wilt ophalen, zorgen wij dat dit zo snel mogelijk wordt doorgegeven aan onze verkoopadviseurs. Op deze manier kun je je bestelling vaak nog dezelfde dag ophalen. Let op: neem altijd een geldig legitimatiebewijs en je orderbevestiging mee.

Niet leverbare artikelen
BLOK doet er alles aan om alle bestelde artikelen op voorraad te hebben. Mocht het toch voorkomen dat een artikel niet leverbaar is, dan informeren we je zo snel mogelijk per e-mail of telefonisch. In overleg kun je er dan voor kiezen om de bestelling te annuleren of een ander artikel uit te zoeken. Het bedrag van de geannuleerde bestelling storten we binnen enkele werkdagen terug op je rekening.